torsdag 27 augusti 2009

Torsdag.

Idag var vi å lekte i lekparken med Fru Fundersam å Johan.
Men eftersom det bara var 20grader varmt å sol , så tyckte Fru Fundersam att det var lite i kallaste lagret, hrmf...... Men efter att ha byltat på sig tjocktröja å långbyxor så kom hon med iaf till parken.
Själv hade jag på mig en kort klänning å bara ben, för jag tycker ju att det är som svensk sommar nu, med precis lagom värme ahhhhh.... härligt värre.
Så man är ju olika , det är bara så.
Just nu så blev jag så sugen på att träffa Torsten å Marieanne, snällare människor får man leta efter. Dessutom så tycker jag att det är sååå roligt att det går så bra för dem på hästfronten.
Dom lär väl vara i Sundsvall nu på Sundsvalls Open Trot. Guuuud vad kul, jag skulle också vilja vara där nu.
Tänk att vi bor en sådan stor stad , där man kan göra såååå mycket och allt är jättestort å det är alltid en massa folk över allt. Och ändå så är det så roligt med alla saker de ordnar i Sundsvall.
Man får träffa en massa vänner å ingenting är främmande för en, man är liksom hemma över allt. Ja allt är på gott å ont hela tiden.

Nu ska jag gå å servera min underbara make lite taccos.
Har längtat efter honom idag. Tänk att jag har träffat honom.
Kungen af Essviks son och min lilla Prins korvs far.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Jossan sa...

Torsten och Marienne kom faktiskt på Villes dop i lördags =)
Det var ju gulligt med tanke på att det är en bit att åka!

Men jag håller med dig, finare människor får man leta efter..