måndag 3 augusti 2009

Måndag igen å igen å igen ..........

Denna helg har varit härlig, vi har inte gjort mycket men vi har kopplat av.
Nästa helg blir det camping igen, ååååå... jag längtar redan.
Min underbara make lät mig få sovmorgon i morse , så tyvärr så missade jag min yoga, men det blir snart en ny måndag.
Solen strålar ute idag , så det blir väl att bada.
Sedan så ska jag börja på att läsa min nya bok som jag fått låna om Stenålderskost, Pontus å jag tänkte prova på......
Och som tur var så hade jag tittat fel på vilken dag jag skulle vaccinera mig, det var på onsdag.
Så i morgon blir det fika å bad hos Kaylib, och massage på eftermiddagen.
Onsdag vaccin.
Torsdag träff med tjejjerna , städa , packa.
Fredag camping.
Ska även klippa mig någon dag denna vecka.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: