söndag 23 augusti 2009

Så är kvällen här.

Vi har nu sett att vi måste ju ha visum som Svenska medborgare till Kuba , vilket inte Kanadickerna behöver så jag måste försöka att höra hur vi ska göra nu.
Men förhoppningsvis så ordnar det sig, eller så blir vi utan både resa å pengar, ops..... tänkte inte på det.
Axel å jag har bakat kakor idag men de blev inte så goda som jag hade hoppats på.
Denna vecka så ska jag fixa med biljetter , visum , och boka platser på planet, fixa min Twinrixspruta,massage, städa , fest på lördag hos Skagius, klippa gräset.
Så som ni ser så är det ingen direkt spännande vecka , förutom festen då.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Pernilla sa...

Åh önskar lycka till! När jag var i Indien för 2 år sedan med mitt jobb hade jag värsta problemen att få mitt visum... därför säger jag bara hoppas ni har bättre tur! Jag fick mitt visum kl 14.00 dagen innan resan *skratt* Snacka om ett par nervkittlande dagar där på slutet ;)

Lycka till med garage shoppen, berätta vad du fynda!

/Pernilla