fredag 14 augusti 2009

Jag tyar icke längre........

Det låter väl som jag klagar hela tiden , men det är fööööör varmt.
Och dessa jävla baggar som väsnas hela dagarn. Det hörs tom. in i huset.
Nej nu vill jag ha lite svalare , det räcker med runt 23grader tycker jag.
Jag har bara hunnit handla idag och tänkte damsuga , men när värmen slår ut en redan innan kl 0900 på morgonen, men det var iaf supersköööönt att vara i affären för där var det svalt iaf.
Jag går i trorsorna hela dagarna när jag är hemma, snyggt värre. men när allt blir fuktigt hela tiden så är det skönt att vara naken.
Jag är såååå glad att vi har pooolen som vi nyttjar flitigt.
Nästa helg får vi Sverigefrämmande också, det ska bli sååååå kul.
Det är Emmelie Olsson å hennes kusse som ska bo här i några dagar , medans de letar en egen lya att bo i , de ska nämligen plugga här ett tag.

Nej jag kanske måste sätta på mig svättbandet och köra igång om jag ska hinna tills Elisabeth med barn kommer.

I går blev jag så glad iaf då Pontus gav Axel en så fin kommentar om mig.
Att han tyckte att jag var så bra , som gjorde så Axel fick leka med så många vänner hela tiden.
Och att han inte alls skulle kunna ha hittat några vänner till Axel.
Då blev jag lycklig, och för första gången så känndes det som om jag fyllde en viktig del sedan vi kom hit. Annars så känns det lätt att jag bara går hemma, medans Pontus jobbar å sliter.
Ingen kan förstå vilken underbar familj jag har, jag är så lycklig, å skulle jag dö nu så kommer jag att dö med ett leende på läpparna. Jag har fått precis allt jag önskar mig av livet.
Och hur många är det egentligen som kan säga det om sitt liv?

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Anette sa...

Håller med om att Pontus sliter och jobbar ,duktig som han är men det gör ju du också......håller ihop allting och gör tillvaron trygg,rolig och bekymmerslös för Axel......Du ger Axel den bästa start han kan få.....Man behöver inte "producera" för att vara viktig......och bra....:)Och du....ditt värde består i den du ÄR...inte vad du GÖR......kram;)

Anonym sa...

vilket trams