torsdag 6 augusti 2009

En dag som alla andra....

På förmiddagen så var vi hon Mayali och Conner så pojkarna fick leka ett tag sedan for jag å handlade djuptallrikar, och nu försökte jag att putsa lite fönster men det gick inte så bra då
Axel hela tiden måste rätta och göra om hela tiden, för tydligen så har min syn börjat att svikta.
För Axel ser tydligen väldiga fläckar som jag helt missar.
Han tycker även att jag gör allt i fel ordning, och att jag är velig när det gäller spindlar.
Han försöker att lära mig hela tiden hur jag ska trycka ihjäl spindlarna med pekfingret, men jag har hit tills inte lyckats en enda gång.
Känner även att jag börjar på att få dåligt självförtroende då han blir irriterad när jag inte fattar på en gång vad han säger. Han till och med skäller och skriker på mig.
Så vi blev tvungen att ta en paus nu för annars tror jag att vi verkligen skulle råka i luven på varandra.

Nu började det på att regna också , så vi sitter å tittar på Svamp Bob Fyrkant just nu.
Men Bläckvard verkar inte vara med i detta avsnitt:-(

Och Pontus älskarinna ska tydligen få ett snyggt fodral i dag, och Axel en gräsklippare.

Nej nu ska jag sluta och försöka att göra någon tytta.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: