måndag 19 januari 2009

Vad är det som händer?

Igår hade P handlat en två omvandlare för strömmen , men det visade sig att den ena var trasig och när han skulle prova den som var trasig så gick stereon sönder , japp, ganska irriterande.
Den var ju ganska ny också.
Och sedan när jag var å handlade igår så handlade jag en lastbil åt Axel , men det visade sig att dom som vanligt tog fel pris så jag fick stå å köa för att få dom att fixa allt till det rätta priset.
Men när jag kommer hem så har jag glömt lastbilen , så då är det bara att vända och åka tillbaka.
Sedan fryste vattnet igår , när det äntligen börjar på att bli varmare ute, dåååå fryser vattnet.
Så jag fick sitta med hårtorken i över en timme för att tina vattnet, men när det sedan börjar på att rinna så läcker det ifrån varmvattnet och droppar hela tiden.
Jag tyckte att det inte droppa så mycket och satte en bunke under så det fick droppa där tills vi fick tid att dra åt kopplinen.
Men i morse när vi vaknade så hade det runit över och ut på golvet, så det var blött över allt.
Och när jag sedan kom ner i köket som ligger under så var det även blött där. puh.....
Vad trött jag blir på allt.
Även den nya tvättmaskinen låter lite oroväckande när man tvättar.
Men idag är det en ny dag och jag hoppas att det blir bättre idag.

Fru FixarFrasse.

Inga kommentarer: