söndag 18 januari 2009

Mysdag med Anna

Igår så hade Anna å jag en riktig mysdag, Vi började med lunch på en Suzhibar , där vi åt alla möjliga olika varianter.
Efter det så shoooopade vi i Laval , jag fyndade 4par byxor+solhatt till Axel och en trjöa till Pontus på Tommy Hilfinger för 500kr, tjohooo!!!!! dom hade halva reapriset.
Tröjan ville jag köpa till Pontus i julklapp men jag tyckte att den var så himmla dyr då, och så går den på 150kr nu istället för drygt 600kr.
Anna hittade en massa också bla. ett par skitsnygga skor på Aldo. Sedan en massa tröjor mm.
När vi sedan kom hem så stod maten på bordet , Pontus hade gjort köttfärslimpa och det var mumsich värre. Så fort vi hade ätit for vi på bio och såg Yesman , jag tyckte att den var kul, och sevärd, man får sig även en liten tankeställare. När vi kom hem sedan var vi helt slut så då blev det en till film hemma framför brasan som sprakade, sedan slocknade vi på två röda.
Idag ska P på bilmässa och titta på den nyaste Mustang, sedan får vi se vilken Mustang det blir för honom.

Inga kommentarer: