torsdag 22 januari 2009

Torsdag, Victor har namnsdag idag.

Grattis Victor på namsdagen.







Idag har vi varit på kyrkis och efter det hade Elisabeth ordnat lunch till alla svenska tjejjer.
Det blev saffrans fisksoppa, mums mums mums , ingen dietsoppa direkt men ack så gott det var.
Vi tjejjer bestämde iaf att boka ett spa nästa helg till oss alla, åååå... vad jag längtar, tänk en heldag med massage, bad , relax mm mm mm och sedan tänkte vi äta middag.
Hoppas nu bara att det går bra för alla att jag är borta då.
Anna ville följa med , men det är ju ganska dyrt , så då har hon lovat att ställa upp som barnvakt några gånger som betalning, vilket passar oss perfekt. Tjohooo!!!! Livet leker.

Och Pontus har nog bestämt sig för en Ford Mustang 2008 , svart cab, mm mm.
ÅÅÅ... det ska bli så skönt när han får en egen bil, tyckte jag då , men då sa P att den vill han inte köra med nu , då det är så mycket salt. JAHAPPP!!!! Vad är det då för ide med bilen????
Tydligen så är det någonting väldigt speciellt med denna bil, för han får liksom en glans i ögonen och en drömmande blick när man pratar om den. Jag tror aldrig jag har sett den blicken när han pratar om mig.
Och inte sitter han heller och tittar på fotografier på mig i timmar och drömmer sig bort, som han gör med Mustangen. Ja det är ju bara att titta på bloggen så förstår ni vad jag menar.
Att han sedan har farit och tittat på bilar på mässa och hos olika bilhandlare 98475691987450984st gånger , kan ju göra att man blir lite sotis. På en bil???
Men det blir väl att jag får lacka naglarna i metallic och ta på mig svart läderklädsel med en doftgran runt halsen för att han ska se mig snart.
Men jag ska inte klaga för han funderar ju även på att börja meka, åååå... då kan ju jag drömma mig bort, för tänk när han står där i den blåååa skitiga overallen , lite halvsvettig och olja på kinden. Med ena foten på en domkraft och i handen ett fäljkors eller nått annat sexigt verktyg.
Nej nu börjar jag igen STOP!
Japp var var jag nu igen, hmmm... få se.....
Jo men iaf det är ju kul att han ska skaffa sig en bil äntligen.

Imorgon ska jag till Elga, Egla eller vad hon nu heter , från Lattvia.
På te kl 1300.

Fru Mus tang

1 kommentar:

Anonym sa...

klart att pöjken inte ska ta ut hästen när det är dåligt väder