fredag 9 januari 2009

75% av alla män gillar kvinnor med kurvor

I går såg jag ett program på TV om alla supersmala kvinnor typ Nicol Kidman.
Dom pratade om att det var farligt att vara så smal mm mm och att över 75% av alla män gillade kvinnor med former. Och att det är vi kvinnor som har gjort detta mode till vad det är.
Dååååå undrar jag ....... Hur menar dom då? För än så länge , vad jag vet så är det inte lika många killar som hänger efter tjocka Gudrun som efter smala Lena.
Jag tror att vi kvinnor har förväxlat det är med former , killar menar kvinnor mer stora bröst.
Det är killars ide om former och kurver tror jag. Och de flesta som är smala har ju som sagt inte så stora bröst.
Japp så är det , så ni ser, även här pratar vi kvinnor och män olika språk.Som i allt annat.
Naturligtvis finns det undantag.
Min man , tex. han säger att han inte tittar på brösten utan på händerna på tjejjer.
HÄNDERNA??? hur vanligt är det på en skala? Man undrar ju om han ljuger, eller är väldigt konstig. Jag tror att det är det första alternativet, eller nääää... när jag tänker efter så är han nog allt lite konstig , och det kan ju inte vara brösten för de har jag ju inga.
Men med former menar vi kvinnor fett över hela kroppen.
Själv har jag aldrig lyckats att få fettet att komma på enbart brösten, utan det sätter sig mera på magen och höfterna. Och när jag väl går ner i vikt så är det brösten som är det första som försvinner, och blir mera som flärpar eller taxöron.
Nej nu börjar jag på att spåra ur igen, undrar om dessa tankar har med att göra att jag har bantat denna vecka?
Soppor åt jag i tre dagar och har gått ner 3kg på en vecka.
Jaaaa... det här med att vara hemmafru är ingen lek, för först så ska man äta praliner och gå i toffstofflor, och sedan kommer smällen när man kliver upp på vågen.
Nääää.... nu blev jag hungrig igen. Jag kanske ska ta tag i det här med bantningen igen nästa vecka. För i kylen ligger det en taccosgratäng och hånskrattar åt mig varje gång jag öppnar kylen.
Och inte vill jag ju heller att mina små bröst ska försvinna, å som sagt var över 75% av alla män gillar ju kvinnor med former, så det innebär ju att nästan alla killar gillar mig. Eller hur var det nu då? NEEEJ ..... tänk om det är kvinnor som gillar kvinnor med små bröst eftersom det är vi som har hittat på detta mode. Isf innebär det ju att det är kvinnor som dras till mig.
Phuuu....... tur att man redan är gift.

I dag så var det andra gången inte sopbilen tog våra soper, dom bara öppnar på locket och låter den stå kvar. Jag fattar inte var vi har i våra sopor som är så hemskt att dom inte tar dom.
Så nu måste vi vänta tills på Tisdag igen innan dom kommer för att tömma.
Tur bara att det inte är som i Sverige , varannan vecka för då hade vi svämmat över med sopor.
Tänk er 6veckor utan sophämtning.
Kan det vara Axels blöjor som gör det? dom luktar ju inte tårta.
Eller så är det att vi inte har någon sopsäck i tunnan, men det har vi ju aldrig haft.

Jaaaa.... dagens i-lands problem.

Viktoria

Inga kommentarer: