fredag 30 januari 2009

Frdagsmorgon....

De senaste 15 timmarna har varit väldigt händelserika , oj oj oj .........
Först så köpte Pontus en bil i gårkväll, vilket jag tyckte var helt otroligt då han på vägen in igenom dörren än inte hade bestämt sig för vilken han skulle ta, d.v.s. 2008:an eller 2009:an
Men det blev 2008:an då den hade tygtak och ett speciellt larm mm mm.
Så nu väntar vi med spänning på att bilen ska komma , troligtvis är det klar på måndag.

Och i morse så hände det en liten olycka , när P skulle köra ut bilen ur garaget så backade han rakt in i garageporten som inte hade öppnat sig helt (elektrisk) .
Vilket gjorde att porten är helt trasig nu, hrmmmm....
Själv tackar jag bara gudarna att det inte var jag som gjorde det , för tänk vilket skäll jag hade fått då, och säkert en och annan kommmmmentar att jag är kvinna.
Vi får hoppas att det går på försäkringen annars så får vi väl försöka att laga det själva, vilket jag tror kan bli välllldans svårt, men men skammmm den som ger sig.

Ikväll ska Anna ut med Margeret och vi ska ta det lugnt för jag känner mig inte helt hundra tror att jag håller på att bli förkyld. Men jag skulle vilja vara frisk tills i morgon för då har vi planer på att fara till ett skiiit cooolt ställe http://www.igloofest.ca/?en/#/home_en , gå in och kolla på filmen så får ni se någonting häftigt.

Fru Snuva Snornäsa

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaa.pontus nu är det ovagjort 1-1
mellan dej och mr. svensson när det gäller garageportar.