söndag 11 januari 2009

Söndag

I dag har det varit underbart väder, vi var å köpte skridskor sedan tog vi med lite varm choklad och tomatsoppa och for å åkte med Skagius.
Det är så kul att åka här för det är alltid en massa folk som åker skridskor varje dag och ungdomar och barn som spelar hockey med varandra.

Anna pluggar för fullt , för här i Kanada så har man exam week till veckan , vilket betydet att dom ska tenta av allt som dom lärt sig tills nu. Stackarn, men å andra sidan är det bra för då lär man sig inte bara för dagen när provet är utan man blir tvungen att skriva ett slutprov till i ämnet.
På så vis kanske man mins det längre, vad vet jag?

Jag var å hälsade på Fru Fundersam i går en sväng, och hon tar efter mig hela tiden vilket var kul i början när hon började att handla på IKEA och pynta lika som mig ,men nu börjar det gå lite för långt för när jag kom dit igår så såg jag att hon har klippt sig lika som mig.
Fast hon är ju sååååå snäll , tex här om dagen fick jag ett paket med seaweeed, vilket jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Tur att det även var ett stort paket. Men det är ju tanken som räknas. Visste inte vad jag skulle säga till henne när jag fick det.
Mer än -ÅÅÅÅÅ.... tack , vad bra.
Men förhoppningsvis kanske hon kan visa mig vad jag ska göra med det. Jag ska fråga henne.
För hon frågade mig i går om jag hade andvänt det.
Jag hoppas att man ska äta det.

Viktoria

2 kommentarer:

majsen sa...

seeweed ar riktigt gott faktiskt :-)

m i NY

Viktoria sa...

Toppen, då ser jag fram emot att hon visar mig hur man gör bara.