fredag 16 januari 2009

Fredagggggbrrrr......-34grader

God morgon. idag är det lite kallare. Men det är fortfarande sol som gäller på dagen.
Jag kunde inte hålla mig i går , utan Axel å jag gick ut ändå på en liten prommis, och jag tyckte att det var skönt, verkar även som Axel tyckte det för han somnade. Jag tror inte att dom är så van med kallt väder här , jag tror att vi har det kallare hemma.
För det är värsta hysterin här över att det är så kallt.
Tror även att jag har börjat att vänja mig vid kylan inne då jag inte längre fryser när jag sover.

Å Axel ska bara se på Bamse hela tiden, ingenting annat duger. Så fort vi kommer ner så tar han alla doserna och sätter sig i sackosäcken och ropar. För då vill han se Bamse, eller som han kallar bamse , Baaaa.... Och sätter man på Pippi så ropar han efter sen stund Baaa.....
Det är helt otroligt vad fort det har gått ned hans språkutveckling, varje dag är det nya ord som han försöker att säga. Jag kommer inte ihåg att Anna och Agnes var så här , för annars så var dom ju tidiga med allt även dom.
Men nu pratar man ju med Axel och han tillbaka och verkligen försöker att säga vad han vill.

b bbbbbbvvfrrrrq bc xasa


Ja ni ser han försöker även att skriva VBB Z FFFFFFFFFFFFFFF så att ni förstårbbbbbbbbbbbbccccccccccfff

nej nu måste jaG a<

VIkA

5 kommentarer:

LiH sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LiH sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LiH sa...

uffa va kallt.... inte långt från rekordet från i år sverige, var -37 igår på nåt ställe uppöver. Bara - 11 här i Gävle:)

LiH sa...

Åsele var det visst bland annat :)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4195536.ab

Viktoria sa...

ja idag var det bitigt att gå ut Axel frös om fötterna.