fredag 16 januari 2009

blääääh !

jag har inte skrivit här på väldigt länge nu fast jag skriver inte så mkt på den här bloggen utan jag skriver mest på min bilddagbok , aja den här veckan så har jag haft exam week som det heter så jag hade eng och his prov på onsdan , och science prov igår och matte idag , det gick bra på alla utom historian som det gick sådär... jag tycker att det är ganska svårt att fatta frågorna för att dom har skrivit dom så konstigt !! men jaja , det gick nog ganska bra för att vara första gången.... jaja , jag har inte så mkt att skriva för att jag har inte gjort nått nu nyligen för det ända man måste göra på exam week är att plugga hela tiden.... men jag ska hitta på nått roligt i helgen iallafall :) och jag tycker faktisgt JÄTTE synd om mig själv !!! för att det är typ 32 MINUS elr hur mkt det du än är och jag fryser ihjäl !!! och jag får GÅÅÅÅÅÅÅ hem efter skolan !!!:O asså det är ju plågeri !!!!! närå men pontus va faktigt jätte snäll i förrgår elr när det va då det var väldigt kallt för då kom han hem tidigt och fick jobba hemma bara för att hämta mig !! jag är världnes lyckligaste unge ! jag har världens snällaste och bästaste lossas föräldrar !! jag älskar er miriam och pontus !!!
ja och appropå ingenting så tycker jag att axel har blivit lik melker :P jag vet inte jag , men idag när jag kollade på johan och sedan axel så tyckte jag att axel va väldigt lik melker !!
aja

pusselipuss
anna

Inga kommentarer: