tisdag 27 januari 2009

Måndag och jag har varit på laser.

I dag har vi varit på kyrkis, sedan visade jag Egla outlet affärerna i Laval , och som tack så bjöd hon mig på sushi,mumumumumums.
Stackars Axel han har fått vara där i två dagar, så i morgon ska jag vara ute lite ifall det inte blir allt för kallt väder.

Jag har även varit på laser tester idag. Men jag fattar ingenting om vad som händer med min kropp just nu , när jag för en gångs skull vill att håret ska växa på benen så jag kan börja med min laserbehandling, så växer det nästan igenting. Från att ha varit hårigare än hårigast så är det inte många fjun jag har just nu. De senaste månaderna har jag bara rakat mig typ en gång varannan vecka och mina ben har aldrig varit mjukare och skönare.
Såååå... nu blir jag så velig, men jag är nästan 100% säker på att jag ska göra det men frågan är när? Hon tyckte att jag skulle vänta tills vi varit på semester och vänta ytterligare 4veckor tills solbrännana hade gått bort. Och till sommaren så ville hon att jag skulle försöka att vara så blek som möjligt på benen, för det ger ett bättre resultat ju blekare man är.

I morgon så tror jag att det är städdax men jag är inte säker jag kanske städar på fredag istället.

Viktoria

Inga kommentarer: