söndag 25 januari 2009



Här är Agnes nu ponny , Fanny
Den som var med på filmen som jag hade förut i bloggen.










Här sitter vi å tittar på när Agnes rider.
Så här är många vana att se min mamma.
Hon har alltid fika med sig till ett helt kompani, och alla är välkommen att smaka. MUMS!!!!!





ÅÅÅÅ.... lilla Rasse. Jag saknar dig såååååå.
Hoppas att du känner igen mig när jag kommer hem igen.







Magnus å Kim , när vi tog ut dom på en sen svenhippa.
Det var en mysig dag i Höga kusten.







Här är Axels kusin vitamin, Jason.
Jag tycker att Axel liknar Jason mycket.







Här är min svärmor Caisen, den här bilden är sååååå fin tycker jag.
Hoppas att det är bra med dig och att du inte har allt för ont hela tiden.
Det kanske är Mats tur nu att ge dig fika på säng ett tag.
Då får du skrika MAAAATS! choklad!!!! macka!!!!!
hihihihihi.......
Men det kanske han redan gör, vad vet jag.


Detta kortet är ju bara för härligt.
Pontus sa idag att han saknade Agnes.
Och det kan man ju förstå när man ser detta kort.

Inga kommentarer: