torsdag 15 januari 2009

Hur elak kan man bli.

ÅÅÅÅÅåååå.... detta är sååå pinsamt.
Jag var ju till Fru Fundersam i söndags och då frågade jag om hon ville följa med på kyrkis, men hon visste inte för hon måste prata med sin man först. Men så kom han in och jag började på att prata med honom om kyrkis och han tyckte att Frun skulle gå. Men jag tyckte att ingenting blev bestämt , så på tisdags morgon så gick jag utanför hennes hus och tittade men det var helt mörkt där inne så jag tänkte att dom sov. Så jag for.Sedan har jag inte hört någonting ifrån henne.
Förrän idag när jag skulle möta Anna när hon slutade skolan.
Då ropar hon på mig men jag hinner inte prata med henne så jag säger att jag kommer in på vägen hem. Så när jag kommer hem så går jag in till henne.
Då visar det sig att hon har väntar både tisdag och torsdag på mig och sminkat sig tom.
ÅÅÅÅåååå... vad jag tycker synd om henne. Och hon fattade ingenting varför jag bara for.

Jag kommer inte att kunna sova inatt bara för detta, vad ska jag hitta på för att få henne glad igen. Jag ska vara med henne i morgon iaf. då kanske hon blir glad.
Ha hahahahaha.... nu börjar jag på att låta som ett barn. Ja ska vara med henne i moorgon.

Nej nu vaknar Axel.


PUUUUS på er alla

Viktoria

Inga kommentarer: