tisdag 6 januari 2009

Tisdagstrött

Tänk att jag är såååå trött idag , vet inte om det är medecinen för infektionen, mensen, fibromyalgin, att jag bara äter sopper , längtar efter Agnes, att det ska bli snöoväder i natt eller om jag bara är vanligt trött.
Det känns som om all energi är helt slut. Jag vill bara vara ensam å dra något gammalt över mig.
Inte kommer jag på någonting roligt heller att skriva om.

Idag var vi på kyrkis, Axel tyckte att det var roligt, själv orkade jag inte prata.
Sedan var vi ute en sväng i det super fina vädret. Axel hade roligt , själv tyckte jag bara solen var besvärande , då jag måste kisa med ögonen.
Sedan skulle vi vila en stund , det tyckte inte Axel var roligt , men det tyckte jag.

Anna vill ha mat nu , som tur handlade jag en fördiggrillad kycklig idag så Anna får koka lite ris till. Så slipper jag kliva upp ur sängen.
ÄÄÄÄhhhhh.....nu vaknade Axel , då är det väl bara att kliva upp då.

Ja ja ja...... hoppas att jag är på bättre humör i morgon.

Mamma är iaf bättre idag, sköööönt.

Fru Tröttilitrötter

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du stumpan. Det är nog vardagen som smyger sig på. Speciellt efter er tripp till det stora äpplet! Ni verkar ju ändå ha det riktigt bra men jag förstår att du saknar en riktig vän. Hade samma känsla när jag bodde i Oz. Du är iaf fantastiskt duktig att skriva! Jag sitter hemma efter att ha slitit på jobbet med förkylning. Kroppen sa blankt nej och mina ben bar mig bokstavligen inte längre. Jag föll som ett korthus och sitter nu i soffan o känner mig värdelös. Men jag fick sovmorgon idag till kl.10.00! Alltid nåt :)
Skulle vara kul o hälsa på er men det ser inte ut att bli iår, iaf inte första halvåret. Om inte vi vinner pengar eller får en superbonus. Hmm, den chansen är minimal, eller?

Ha det bra o puss och god fortsättning!!!