onsdag 14 januari 2009

Onnnnsdaaaggggbrrrrrr....

I dag är det kallt , typ -34grader, men sol, så man blir sååå sugen på att gå ut.
Men jag tror att vi kommer att hålla oss inne denna vecka för det ska bli ännu kallare i morgon.
Snart kommer Elisabeth , världens bästa frissa å klipper mig kanske blir det någon färg med.
Jag vet inte , hon får göra som hon vill.

Till Svenssons och Walterstads så vill jag bara säga att det är slut på batteriet i kameran så jag håller på att ladda den nu, vi får se om jag hinner filma lite idag på Axel och lägga in.
Just nu händer det så mycket med honom , han säger nya ord nästan varje dag nu.
Men Kaka är fortfarande favvo ordet, för det är så gott.
Bilar och tåg är hans favorit leksaker just nu och att måla.


Vi hörs snart igen

Fru Korthårig

Inga kommentarer: