söndag 18 januari 2009

söndag å det har inte hänt någonting.

Först var jag på Walmart och handlade lite mat.
Sedan for P på bilmässan och var där i flera timmar, tydligen så blir det nog en 2009 mustang för honom då han tycker att den är finare och bättre än 2010.
Ja ja vi får se hur det blir , han lär väl ska fundera 3år till bara innan han kan bestäma sig.
Han har ju så lätt för att bestämma sig. Men man får ju vara glad för han har åtminståne kommit så långt att han har bestämt sig för en Ford Mustang , peppar peppar,,,, ta i trä.

Vi andra bar bara hemma och softade, Anna är lite små krasslig, har ont i halsen å så.
Vi var ute en stund och lekte lite i den härliga snön.
Jag tittade lite på någon resa för oss och jag vill fara till Dominikanska R. Men jag tror inte att P får ledigt, så jag får väl drömma ett tag till , men det är inte så tokigt det heller.
P ska fråga i morgon om han får ledigt.

Nästa helg ska P och ev. A fara till Qubec och titta på någon stor tävling för dom som far med skridskor nerför backar mm mm. Jag såg en film från förra året och det så skithäfftigt ut.
Tyvärr så börjar inte tävlingen förrän kl 2100 så det är lite sent för Axel och sedan är det ju 2 timmars reseväg också hem efter tävlingen som även är ute.
Så jag vet inte vad vi ska hitta på då. A tror jag skulle vara hos Margret och ha en filmmaraton helg.

Jag längtar såååå efter Agnes hela tiden. Man fattar nog inte hur jobbigt det är innan man själv har varit med om det. Men jag hoppas att hon kommer hit till Påsk iaf.
Jag vill bara gråta men medicinen som jag tar gör att jag har väldigt svårt för att gråta. Det är konstigt hur ett litet piller kan påverka en så mycket. För ibland vill man ju gråta för att må bättre.

Anna far ju hem nu till sportlovet och Mamma å Pappa kommer nog hit i slutet av April om allt går enligt planerna. Bara mamma blir bra någongång i sina knääään mm.
Jag pratar även lite då å då med min lilla älskling Victor , det kan inte finnas många som är gulligare än han. Man blir så himmla glad av honom när man pratar med honom.
Hörde att Oscar hade gjort mååål, GRATTIS! Vad du är duktig.
Jag vet ju att ni fyller år snart , men ni kommer att få era paket när Anna kommer hem.

P sitter nu och tittar på en UFC match och jag tror att jag ska gå å lägga mig o läsa lite.

God natt

Viktoria

Inga kommentarer: