fredag 1 juni 2012

Uppe me tuppen.

I dag är jag piggilin igen, skönt. Tror att Felix är på bättringsvägen också , för när han väl har kraxat upp allt slem som samlats på natten så ser han riktigt pigg ut. Nu gäller det bara att få honom att äta mera, men det kommer väl.
I går köpte Pontus en massa fiske saker till Axel och honom själv , så i eftermiddag ska vi åka till Sidsjön å fiska lite, ska bli sååå skönt , även för lille man att få lite frisk luft i vagnen.
Själv tänkte jag gräva upp lite flera daggkåper till våra planteringar , älskar dem.
Var ju å tog lite flera ormbunkar härom dagen , dom är också så fina.
Pontus skulle ju åka iväg å fiska med grabbarna i helgen , men det blev inställt , å jag kan bara säga att jag tycker att det är skönt att han ska vara hemma med oss. Så då  kanske man kan göra någonting i helgen iaf.
Å på lördag har det gått 4veckor på våran GI bantning å , jag har idag gått ner till 91,1kg vilket blir 5,4kg ner. Och jag tror att jag hinner gå ner lite  till innan lördag. Det har faktiskt inte ens känts särskilt jobbigt heller , har ju inte räknat en enda kalori än så länge , utan bara ätit av det man får äta.Plus att allt varit så gott med. Å jag kan säga att min mage aldrig har mått bättre , inga bubbel längre kvar i magen , ingen uppsvälldhet i kroppen. Ingen hunger, inget sötsug utan bara en massa nyttig mat.

Inga kommentarer: