lördag 16 juni 2012

Nu är Anna på väg mot nya äventyr.

Nu har Anna lämnat Sundsvall , å jag längtar redan efter henne.
I dag är det inte någon bra dag, vet inte vad som händer i min kropp just nu , men jag har ont i alla leder, det värker i händerna , fötterna , knäna, nacken, ryggraden min käke låser sig och hoppar ur led , mitt bäcken är sämre än någonsin.
Känns inte så bra när det blir så här, och ändå har jag inte gjort någonting för att förtjäna detta, för jag har ju bara tagit det lugnt de senaste dagarna.
Kanske har det att göra med mina hormoner för jag har ju nästan helt slutat att amma nu. Vilken otroligt tur att Pontus har semester just nu , för annars vette tusan hur det skulle gå med en 7kg bebis idag. Är så rädd att jag tappar honom när jag är i detta skick. För smärtan kan jag stå ut med men rädslan att inte klara av lillen är värre.
Jag blir sååå jävla less på detta , för jag har ju så otroligt mycket i mig så mycket jag vill göra men när det blir så här blir jag rädd att det inte ska bli bra igen å att jag inte ska kunna leva mitt liv som jag vill. I mitt liv vill jag kunna ta hand om mina barn, springa , sova, pyssla i trädgården och med huset. Det är vad jag vill med mitt liv just nu. Är det verkligen för mycket begärt????

Inga kommentarer: