fredag 29 juni 2012

Fredag.

I dag blir det en lugn dag då Felix fortfarande har feber. Som tur är så har jag Axel som håller mig sällskap, lite tråkigt annars.
I kväll är Axel å jag bjuden till Anneli å Eddie på middag å mys. Det ska bli grillat, muuums.
Sedan i morgon så är hela familjen bjuden till Fam Jonas Rydlund på en heldag först brunch på Vindhem sedan middag i deras stuga, och om vi vill övernattning där. Ska bli såååå mysigt.
Vi hoppas bara att lilla feberkillen är bättre tills i morgon. Annars så får det bli en annan helg.

Pappas häst vann igår , GRRRRATTIS!!!!
Igår när han var här å hjälpte mig med Felix så satt vi just å pratade om hästarna och att det nog inte blir något rekord år i år , i inkörda pengar. Å så går hästen å vinner samma dag, så nu är dom ju 25000kr närmare rekordet. Jag tror att dom kommer att klara det jag. Jag tycker att det är sååå kul att det går så bra för dem.

Inga kommentarer: