söndag 24 juni 2012

Kärlek.

Är så himmmmmla kär i mina barn. Är så tacksam för allt de ger mig.
I dag fick jag höra Felix för första gången skratta högt å det var helt underbart å mitt hjärta smälte.
Alla dessa små ögonblick, som kommer å går. Det är ju det som är livet.

I dag har vi bara varit hemma , förutom när jag körde upp Axel till mormor å morfar. Han ville dit å hälsa på dem , å tydligen skulle han även sova över där inatt. Han njuter verkligen denna sommar. Nya äventyr varje dag. Dom skulle även åka å titta på små föl.
I morgon börjar Pontus jobba igen, å vardagen sätter igång igen. Fast inte helt å hållet , för det är ju trots allt sommar å då är livet härligt fritt.
Funderar på att ta en bad dag i morgon med mycket fika.
Pontus har precis kommit hem nu till fotbollen på tv, efter att ha varit ute med 'farsidegrabbarna å sprungit. Han är så full av energi när han kommer hem att det bara sprakar om honom. Jag längtar verkligen efter att få springa igen. Men snart så, tycker att jag blir bättre å bättre i fogarna för varje dag. Tror att jag ska försöka nästa vecka en lite runda. Bara för att testa hur det går.

Nu när vi var borta så prövade vi äta som vanligt igen men mycket kolhydrater men både Pontus å jag mådde inge vidare av det, vi blev helt uppsvällda igen å mådde illa.
Så vi har bestämt att fortsätta äta GI , för det är mycket bättre kolhydrater där å man mår så mycket bättre. Å man märker även vad fort det går att bli socker sugen igen.
Vi har ätit godis nu under semestern , å mmmm vad gott det är , men huvva när man väl har börjat så vill ju kroppen bara ha mera å mera.
Det är så skönt när man slipper känna sug efter sötsaker.

Inga kommentarer: