onsdag 6 juni 2012

En sån dag..

I dag gick jag å Axel ner på stan , bara han å jag. Å det var så himla mysigt att bara vara vi två en gång.
Å vi hade skiiitkul , dom ordnar sååå bra här nere på stan tycker jag , å det mesta är gratis eller så är det billigt. Är ju inte så ofta det är så.
Vi gick på loppis å Axel fyndade Starwars och Ninja turtle dockor för 20 å 10kr , såg på olika uppträdande bla, dans med ca 300st dansare, en boxnings match mellan två sm- vinnare (vilket jag tyckte var lite otäckt) Aikido, Riddar fäktning, Stora paraden med gamla bilar och musik, sång med Kjell L kör, och mycket mycket mera.
Axel fick sitta i en brandbil, och hoppa i hoppborg, och vi tänkte åka trampbåt om det inte vore för den långa kön jag var även sugen på att pröva på Segway (vet inte hur det stavas).
Men efter ett par timmar så gick solen i moln å det blev lite kallt så då gick vi hem.

Åååååå vilken himla tur att vi inte sålde vårt hus för jag trivs så himla bra här, älskar huset och läget är ju helt perfa förutom trafiken på gatan då , men den tänker jag inte på nu längre igen.
Tänk om vi hade sålt vilken ångest jag skulle ha haft nu då. Huvvaligen vill inte tänka på det.

Pappa har även varit här å fixat det sista på altanen nu , jävlar i min låda vad han är duktig , det blev sååå bra. Är så glad att ha en pappa som är så duktig och som kan lära mig allt jag vill. Och tar sig tid att göra det också. Nu ska vi bara röja upp allt så det blir ordning här på gården och försöka att få till en trappa upp till platån.

Nej nu ska vi laga mat å mysa lite.

Inga kommentarer: