fredag 8 juni 2012

Mysig dag.






I dag har vi haft en mysig dag,  planterat blommor , plockat undan alla brädor efter altanbygget , ätit lunch ute, snickrat lite å lekt. Det är ju första dagen på Axels sommarlov, och Pontus slutade lite tidigare å nu har han semester d´(fast han har jour till på Söndag så nästan semester iaf)
Nu ska vi njuta i 2veckor.
Å när han kom hem talade han om att han å pappa hade planerat att bygga min trappa som jag vill ha till platån på måndag , gissa om jag blev suuuuperglad??????? Trodde aldrig att jag skulle få min trapp, men nu äntligen ska jag få det, Tjohoooooo.....
Ååååå jag längtar tills på måndag ska bli så spännande.
Pontus är nu ute å klipper gräset för det växer så det knakar.
I morgon kommer Anna hem det ska bli skönt att ha henne i Sverige igen.
Å jag ska ut med Tanja å Jenny , vi ska dricka drinkar hos Jenny å sedan ut men jag får se om jag hänger med ut. Man känner ju sig så gammal nuförtiden när man är ute, ja ja vi får se hur det blir , men lite surr å skratt ska jag med på iaf.

Ser ni tältet på första bilden , det köpte jag på IKEA , å det är ju suuuper bra när man har lillen ute för man vill ju inte att han ska ligga i solen.Samtidigt så får ju jag å Axel plats å leka där så han slipper bli ensam.


   

Inga kommentarer: