måndag 11 juni 2012

Åååå det började ju så bra.

 I morse såg det ut så här. Innan världens bästa pappa å maken började sitt bygge.
 Melker sov ju över här i natt , Å dom såg man knappt röken av på hela dagen.
 Mitt i bygget.
 Mamma  passade Felix så jag fick bara glida omkring å mysa.
 Nu har trappen kommit på plats och stegen ska dit.Dessutom har Pontus lagt in en stoooor sten till i muren där det saknades en förut.Och fyllt på lite matjord.
 Mappa bjöd på svenska jordgebubbar å glass.
 Anna följde med momme å moffa hem så henne får man inte se mycket av just nu.Som tur var städade hon hela övervåningen innan hon for ,skönt för oss.
 Här är killarna klara åååååå...visst blev den bara sååååå fin å bra.Tusen tack. Det var en av de bästa överraskningar jag kunnat få.
Eftersom vädret blev så bra så stack jag å storkillarna å badade. 29grader i vattnet  hela poolen för sig själv, inte så tokigt.
Man kan säga att hela dagen har varit perfekt fram tills efter badet. för när killarna skulle duscha så halkade Axel å slog bakhuvudet såååå in i bänken och fick sådan otrolig värk i pannan,så det slutade men att de är på akuten just nu.Och jag håller tummarna för att det inte blev en hjärnskaknign.Så Melker som ville stanna en dag till blev ju tvungen att åka hem.
Och i morgon skulle ju Alex komma hit å vara här hela dagen, så jag hoppas verkligen för Axels skull att han blir bra tills i morgon iaf.

Inga kommentarer: