onsdag 20 juni 2012

Ture är en tur Ture.

http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.4816733--jag-hade-mindre-an-tva-ar-kvar-att-leva-

Mamma gå in på denna länk å titta på er fina granne.
Dessutom så skrev Sofia såååå fint på FB

Skulle vilja dela den här artikeln.. Den handlar om min Pappa, som i höstas genomgick en enorm operation och fick två nya lungor transplanterade.
Jag är så oerhört stolt över Dig- älskade pappa, för att du aldrig gett upp, för att du trots svårigheterna alltid varit så positiv, alltid med ett skämt nära tillhands och den kämparglöd du hela tiden och fortfarande visar! Detta är något jag alltid kommer bära med mig och jag inspireras av det varje dag!! För drygt ett halvår sedan tog du dina första steg med hjälp av en gåstol och förra helgen sprang du för första gången några meter för att hinna med ett tåg!
Det finns knappt ord att beskriva men det är så otroligt fantastiskt!

Vid din sida finns förutom vi tre barn (en stor släkt och en enorm hög av vänner)
En Hjältinna utan dess like - Som vakat, bett, öst kärlek och funnits där för dig - i alla stunder. Jag pratar så klart om min älskade Mamma ♥ En kvinna som inte mäter mer än 1,57,5 cm.. Men - det är få som är så stark som du ♥ En hjältinna, min förebild, min mamma! ♥

Att Du fått tillbaka livet Pappa, är ett mirakel!
Men så länge det finns liv finns hopp även med 4% chans!
Med allt som varit så har vi lärt oss att inte ta något för givet. Älska innerligt och var rädd om dem som står dig nära! ♥

Tack SVERIGE för den otroliga sjukvård som finns! När saker och ting ställs på sin spets, så är det helt otroligt vilka resurser som finns.
Ett speciellt stort TACK till all personal som jobbat runt i kring allt i Lund!
Ni är också hjältar, alla dagar ni jobbar!

Jag kollade lite snabbt och i detta nu har jag 485 vänner här på Facebook!
Jag vill uppmanar er alla, älskade vänner, att registrera er i donationsregistret.
Skulle det hända oss något.. Er eller Min död kan vara livsavgörande för någon annan.
För mig är det självklart, det är det minsta jag kan göra!
Kram på er kära vänner!

Inga kommentarer: