torsdag 7 juni 2012

Micke

I dag tog Micke studenten , så jag å småkillarna var ner på stan å hejjade ut honom. Sedan tog vi mustangen å körde runt honom lite för att sedan landa i Oxsta för en pajbuffe och jordgubbatårta.
Ååååååå... mums säger jag bara , vad det var gott. Agnes var med också , det var verkligen mysigt.
Är såååå kul när hon är med å tokar sig, jag skrattar i bland så jag håller på att kissa på mig.
Min lilla galenpanna.
I morgon är det Pontus sista dag före 2veckors semester ahhhhh...vad härligt det ska bli. Nu hoppas vi bara att sommaren kommer på allvar.
Sedan måste jag ringa till Kickilina , vill träffa henne nu , det var ju några veckor sedan sist , så jag är så nyfiken på lilla lilla magen hennes.
Åååå Sara får ju en liten bebbe när som helst nu, ååå det är så mycket spännande denna sommar.
Känns som det kommer att bli en superbra sommar.
Anna vet inte än om hon kommer hem på lördag , hon har tydligen så bra att hon vill vara kvar där ett tag till. Å jag kan inte säga att jag inte skulle vilja byta med henne. Men jag längtar ju såååå efter henne med.

Inga kommentarer: