tisdag 26 juni 2012

Tjohoooo....vad gla jag blir.

I dag när jag kom hem efter att han hämtat Axel i Gåltjärn så ringde telefonen å det var ifrån mitt jobb. Och för några veckor sedan sökte jag en ny tjänst på jobbet, jag hade ju inte några större förväntningar på att få den, då tjänsten skulle tillsättas i höst, å jag ska ju vara mammaledig tom nyår.
Men så ringde dom idag å sa att jag hade fått jobbet. ÅÅååååå jag är så glad å det ska bli så spännande att lära sig lite nya saker igen. Ni vet kunskap är aldrig tungt att bära.
Är så glad också över att dom kommer ihåg mig och frågar mig.
Dessutom så tror jag att min nya chef är suuuperbra, har faktiskt gått å tänkt att , henne skulle man ha som chef. Å nu blir det så. Inte för att mina andra chefer har vart dåliga men hon verkar vara så mån om alla, och alltid glad å positiv. 

Inga kommentarer: