lördag 9 juni 2012

Ågren....

I kväll är det ju meningen att jag ska gå ut med Tanja å Jenny, men jag har redan börjat på att få ågren.
Är ju så bra här hemma , varför missa en kväll här hemma ???
Finns ju så mycket man kan fixa med här. Dessutom kommer ju Anna hem ikväll, fast hon ska ju tydligen ut på fest direkt när hon kommer hem. Men vem vill lämna alla sina fina prinsar.
Å jag har ju inga kläder att ha på mig. Håret ser ju inte så bra ut heller.
Dessutom så har ju Pontus jour så man måste ju finnas till hands ifall dom ringer in honom.
Och i morgon ska vi ju till Carina å fira henne då hon fyller år.
Och så kostar det ju pengar. Å gammal har man ju blivit så dom kommer ju att tro att det är mormor som är ute på stan, typ nattvandring.
Å vilka känner man nuförtiden när man går ut.....ingen.
Å vart ska man gå, har ingen aning om vad som gäller nuförtiden.
Som ni ser så finns det många fördelar med att vara hemma, det ända som drar mig ut är Tanja.
Huvvaligen ....svårt val.

Inga kommentarer: