måndag 4 juni 2012

Axel ska ha fest.

Axel är så lycklig över sin tjocktv, att han numera dragit ner sin sängdyna och sover framför tv:n (den är avstängd) , han ska även ha en fest på sitt rum som han håller på att planera, han ska bjuda på poppisar och en film med spel efter.
Jag ska knäppa ett kort i morgon så får ni se hur han har det.
Själv ska jag till sjukgymnasten i morgon , det ska bli skönt att få  börja någon gång med den så man kan bli bra i bäckenet.
Men jag försöker att träna så gått det går iaf. idag cyklade jag 8km. 
Felix min lilla pruppis han är så snäll å go hela tiden. Kul är det nu när han börjar på att vara vaken lite mera.
Hörde ifrån Anna igår å hon har det toppen, sol å värme, fest å sand. Ahhhh... om man ändå fick vrida tillbaka kl och vara ung igen. Eller yngre ska jag väl säga för allt är ju relativt.

Inga kommentarer: