fredag 1 juni 2012

6kg, 3km.

I dag har det varit en bra dag, lillen är mycket bättre och äter hela tiden, men är fortfarande slemmig i halsen. Pontus slutade lite tidigare å vi for å fiskade i sidsjön, å medan Axel å Pontus fiskade , sprang jag och Felix  runt Sidsjön å det gick toppen, trodde inte att jag skulle orka så bra som jag gjorde, fast det gick inte att springa med vagnen uppför , är inte så tränad än.
Men detta ska vi göra om för alla var supernöjda när vi for hem, Axel fick dra in 2 stora fiskar , men de lyckades inte få upp någon av dem, vi måste köpa en hov så de kan ta upp dem.
Sedan hittade jag lite daggkoper som jag tog med mig hem och planterade uppe på platån det sista som jag inte gjorde förra sommaren, det är några få plantor som saknas , men de tar jag nästa runda.
Det är så skönt att Pontus inte for iväg å fiskade denna helg för jag var verkligen trött igår.
Och Pontus har redan gått å lagt sig ikväll för han var så trött.
Sedan har jag nu gått ner runt 6kg denna månad så nu jädrar är jag på gång , kanske slipper man stå i vassen ändå denna sommar.

Inga kommentarer: