fredag 5 december 2008

snälla ?

jag måste bara säga att jag tycker att du skriver jävligt konstigt mamma ! och du skriver massa konstiga grejer? och folk fattar ju inte att det är på skämt heller :P kan du inte lägga in lite haha elr hehe lite här och var och inte vara så himla seriös hela tiden , även fast det är ganska roligt också men jag är rädd att andra inte fattar dina konstiga skämt :P hahah , jaja och det där med fru perfekt ? jag kan bara säga : HON ÄR LÅNGT IFRÅN PERFEKT !? hon är verkligen inte perfekt oc h det stör mig att mamam alltid skriver hur perfekt hon är ! är det nån som är perfekt så är det fan mamma ju !!! hon är världens underbaraste generösa snällaste vackraste snyggaste BÄSTA mamma,fru,människa i hela jcla världen ! och vi alla älskar henne för den hon är och inget annat !

Inga kommentarer: