måndag 29 december 2008

Fortfarande utan röst.

Idag har Anna å jag varit å lämnat tillbaka lite julsaker som inte passade.
Annars ingenting nytt.
Jag är fortfarande utan röst och känner mig allmänt trasig.
Jag hoppas att jag är frisk i morgon då vi troligtvis ska fara till NY.
ÅÅÅÅ... det ska bli såååå kul, finns det någon som har något tippppps på vad vi inte får missa så får ni gärna höra av er.
Vi får nog bo i ett hus helt själva som vi får låna.
Sedan ska vi på nyårs middag till Markus svärföräldrar , detta är om allt går enligt planerna vill säga.
ÅÅÅÅÅ....tänk att jag kanske ska få se frihetsgudinnan denna vecka. Tjohoooo....
Jag tror att det kommer att vara häftigt att vara där nu, med all julbelysning, och nyårsfirande.

Nu måste jag vila om jag ska orka med imorgon.

God natt Viktoria

1 kommentar:

majsen sa...

Halla Viktoria,

Nagra planforandringar blev det dessvarre, da jag inte fatt tag pa min svagerska som ar ute i karibien och pa cruise med sin pojkvan (detta kan forandras). Sa istallet far vi alla bo hemma hos svarisarna (ni far tva egna sovrum (ett till dig, Pontus och Axel, och ett till Anna) Hur som haver valdigt roligt skall det bli att ses :-)