onsdag 17 december 2008

Alla skryter om sina märkvärdiga barnbarn.



Alla skryter om sina märkvärdiga barnbarn , men eftersom jag inte har några så får jag väl skryta om era barnbarn då.
Det är inte alla som har en 14månaders baby som hjälper till med att laga mat, städa, duka, damsuga, baka, skruva ihop möbler, går och hämtar det man behöver, och skottar snö.
Undra vad som han ska lära sig härnäst, tänkte försöka med att lära honom massage, föna håret,
Ev vill väl Anna ha lite hjälp med läxorna, och Pontus ville att han skulle tvätta bilen.

Men inte som när Melker skulle hjälpa brossan att tvätta bilen , när han kom till Magnus å sa
-Pappa nu har jag tvättat bilen. Men det var bara det att istället för en svamp hade han tagit en sten, och tvättat hela långsidan på bilen. ÅÅÅÅ... vad Magnus blev glad, för jag tror att han hade varit nogrann också eftersom att bilen var ny.

Apprå på bilar har jag även hört ryktas om att Pontus kom till Mats med blinkersspaken i handen en gång i tiden, hur han nu i hela friden fick loss den.
Och vi som undrar hur Axel kan vara så himmla stark, där kanske vi har förklaringen , som allt annat så har han väl ärvt det också av Walterstads släktet.
Jag undrar bara vart Svenssons gener har tagit vägen????

Nu vill Axel skriva några väl valda ord.
t
x'''äy uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgtttttttttttttttt
9xxyFCSDXXdDFzdfd

Å med de fina orden säger jag hej då för idag.













Inga kommentarer: