onsdag 10 december 2008

KKK, i svart, pinsamt värre.


Idag har jag varit med om lite annorlunda saker.
Först var vi till Johan och där blev vi som vanligt bjuden på lunch.
Först sööööt potatis muuuums , det är såååå gott , men denna gång hade hon lärt sig att jag tycker om potatisen så hon hade gjort två egna åt mig, hon är en sann vän.
Sedan blev det lunch och som vanligt en stooor djup tallrik med nudlar mums igen, men hon hade även en skål med små fiskar (typ spigg) som hon hade friterat, som jag kände mig tvungen att prova ,( ååååå fy för faaaan vad äckligt det var) , man kan säga att det var en ny spännande och annorlunda smak.
Hon sa att det var väldigt nyttig när man åt fisk som var hela , speciellt för barn, Axel fick inte smaka, jag hade inte hjärta att ge honom den hemska upplevelsen jag fick gå igenom.

Sedan gick vi iaf ut på en bild är ett lager skare som jag har knäpp kort på , den är några cm tjock.
Men iaf alla blev så glada när dom såg mig idag ute och skrattade så glatt.
Jag tänkte inte nämnvärt på det när jag var ute , men när jag sedan kom in å ser mig själv i spegeln så förstår jag varför alla skrattade, min mössa stod rätt upp , ja ni ser ju själv på bilden. Å så har jag gått, inte ett ont anande, ja ja det är ju bra att några har haft roligt.
Det kanske var därför Fru Fundersam ville gå in så fort idag.












Inga kommentarer: