tisdag 2 december 2008

På tisssda, på tisssda, på tisssda

Idag har jag å Axell bakat, saffranskorper, mums. Det är synd bara att det inte går att få tag på saffran här , så den lilla påsen jag fick häromdagen är nu slut,buhuuu....
Vi har även krattat de sista löven ute, nu jävlar krattar jag inga mera löv för iår.

Sedan har jag varit å mött hon som ska lazzzzra bort allt hår på mina ben, tjohooo....
Det ska bli såååå skönt , men det kommer att ta ca 8mån att göra det.
En behandling i månaden och jag får inte sola , så det blir ingen sol i sommar på benen.
Men det är det värt. Efter att jag fick Axel har det bara exploderat hårväxt på mina ben.
Och man vill ju inte gå som skäggiga damen hela livet.
Får se om jag gör lite annat smått å gott också.

Tänk det är så här enkelt för rika människor dom fixar lite här å där, nä själv har man fått raka sig i alla år mm mm mm.... inte undra på att dom kan se så fina och frächa ut hela tiden när dom inte behöver fixa med en massa onödiga saker hela tiden.
Tänk vilken tid det tar att göra allt som kvinna, man ska raka sig , ha långa naglar, sminka sig,
föna håret, mjuka fötter, dessutom ha snygg kropp, mens, mm.
Själv har jag snart inget hår på benen, lösnaglar, håret är fint nu bara jag kliver upp ur sängen,
fötterna är finare än någonsin då jag filar i sittducshen varje dag, mensen är snart borta pga. hormonspiralen, så nu är det bara KROPPEN kvar.
Faaan... den som är det svåraste , jag tänker varje dag att jag ska börja , men näääää...inte ´rå.
Istället sitter man å trycker i sig en massa godis , och god mat med grädde i.
Jag tänker så här hela tiden att det är bara jag som kan styra mig själv med vad jag äter.
Men jag börjar att tvivla, för det verkar som att det inte är det, det är mina händer som styr.
Dom tar en massa gott och styr till munnen och när jag försöker att vägra äta så pressar dom in gotta på mig. Det är då folk kan tro att jag muläter, men jag lovar det är inte jag, det är mina händer.
Dessutom ligger godis och korvar mm mm i alla skåp och hån skrattar åt mig, å då blir jag så himmla förbannad att jag äter upp dom.
Vad kan jag säga ,jag är en kvinna med 0 karaktär. Men jag arbetar på det ska ni veta. Fast inte idag , imorgon, eller i övermorgon , eller det är lika bra att ta det efter helgen då vi ska ha fest på lördag.

Mamma: Kvinnan på mottagningen tipsade mig om en ny medicin här i Kanada mot fibron.
Som visst har fått väldigt bra resultat, jag ska gå in och läsa om den, vet inte om den har kommit till sverige än , men det kan kanske vara värt ett försök. Vi får se.
Försök att lära dig mailen snart.....hihihihi....
Kul iaf att Agnes visade dig filmen som du trodde var en blid på Axel.

Sov gott

Viktoria

Inga kommentarer: