lördag 27 december 2008

HOCKEY med pontan ;D hahah





igår var jag och pontus och kollade på hockey vm för juniorer i ottawa (elr hur det stavas :P ) det var jätte roligt :D vi vann med 3-0 :D TJOOHOO !! och det var typ några killar som satt en rad ovanför oss och typ 2 säten åt sidan och dom satt och skrek och "hejjade" på finland och vi vart så irriterade så att när sverige gjorde mål så skrek vi och hurrade ;P hahah sedan så var det en kille som började skrika : fuck you sweden "klapp klapp klapp klapp klapp" och då vart vi irriterade ? asså jävla tönt ! fast det var bara en kille för dom andra tyckte väl att det var lite överdrivet , så han slutade men herre gud hur desperat får man vara ??? jaja och jag tror att pontus var med på tv , och kanske jag :P vi ska kolla på reprisen sedan och se om vi var med ! faan vad pinsamt !! undra hur många som såg mig och hur jag såg ut :O aja , skit samma , pontus tyckte iallafall att det var skit kul när en kompis sa att vi var med ;P hahah... ni ser ju själv vilket fan han var , det var ju klart att dom filmade han :P hahaha

anna

Inga kommentarer: