söndag 28 december 2008

Lördag och söndag


Igår var vi en snäng på IKEA Och fyndade några julsaker mm.
Sedan vilade jag ett par timmar innan Fam Skagius kom hit.
Vi åt köttbullar , pastaälgar ,lingonsylt och brunsås, allt från IKEA,mums.
Sedan pratade vi å myste. Men när klockan närmade sig midnatt kom jag och Lars in i en spännande disskusion vilken vi blev tvungen att avbryta då kl var halv tre ,, då tre av deras små söööötnosar hade somnat på olika ställen i huset.
Självklart var det kvinnofrågor vi pratade om, tänk att jag blir så till mig så fort man pratar om det. Ska skriva om det någon dag , men det är så mycket att jag orkar inte just nu.
Tiden bara flyger iväg.
Men i morse när jag vaknade så var jag helt utan röst, tänk att jag pratade så mycket inatt så jag har fått vara tyst hela dagen idag.
Jag hoppas att Axel å jag blir friska snart så att vi kan göra någonting innan det är slut på Annas å Pontus ledighet.
Det stormar här idag, det är så man tror att de stora träden ska rasa ihop.
Nej nu orkar jag inte skriva mera idag, jag vill bara bli frisk nu, stackars stackars mig.

Viktoria

Inga kommentarer: