torsdag 18 december 2008

36 år och snyggare än någonsin.

Idag har jag haft en underbar dag, först fick jag fika på säng och paket, en spegel av Anna , och en super duper snygg amerkansk flerpmössa från Amerikan Eagle av Pontus plus en laserbahandling.
Av svärföräldrarna fick jag flera jättefina halsband , som jag misstänkte och hoppades på när jag fick paketet, eftersom jag fick så fina i fjol som jag nästan annvänder varje dag.

När jag och Axel blev ensam så ringde Agnes , å då kanske jag fick den bästa presenten av alla,Agnes ska nog komma å hälsa på oss i några veckor här efter julafton. ÅÅÅÅÅ....
jag har haft lite jobbigt på sista tiden och längtat efter henns lukt.
Jag kan se henne och höra henne men hennes lukt finns inte kvar här och jag kan inte komma ihåg hur hon luktar, bara kännslan av hennes lukt. Det är helt otroligt hur en lukt kan påverka en.

Sedan träffade vi Elga från Litauen, och gick på en prommis, vädret har varit underbart idag med snö å strålande sol. Vi fikade hos henne sedan.

När vi kom hem så ringde det på dörren å gissa vem som står där med en bukett blommor.
Joooo...Fru Perfekt, ja jag säger då det, detta land är otroligt.
Och igår kom Fru Fundersam med en kartong sööötpotatis + en som var helt nybakad muuums.
Alla är så himmla snälla här.

Senare vid 1800 kom Pontus hem från jobbet och hade köpt god mat med sig och efterrätt.
Som vi åt så magen stod i fyra hörn.
Å då kan man tänka att vilken underbar dag det har varit men då kommer nästa överraskning,
En ny fin rosa kamera som man även kan filma med och ett fint rosa fodral till.
Så i morgon så ska jag filma alla presenter så att ni får se , och då kanske ni även ser någonting på filmen motför mobilkameran som är helsuddig.

Sedan vill jag passa på att tacka Mamma,Pappa,Mats, Caisen,Tanja, Anette,Peter,Sanaz, Nicklas,Sara,Carro,Jennie, Annelie,Siezing ,Bror Magnus, Ampe,Rydlund, Patte, (jag hoppas att jag inte har glömt någon) som har skickat grattis hälsningar , bilder ,brev mm till mig idag.
Fatta vad glad jag blir , helt otroligt att ni minns mig än.

Alla ni har gjort min dag till en dag att minnas TACK!!!!
Kanske en av de bättre födelsedagar jag har haft om inte den bästa.
Det står emellan denna och när jag fyllde 10år och fick en transistor och när jag fyllde ? och fick
en nalle som jag döpte till Nalle Luffs som förgyllde min tillvaro i många år.

Fru 36år

Inga kommentarer: