måndag 3 november 2008

Tredje gången gillt.....

Idag har vi varit och tittat på bilar igen , och efter att ha tittat och räknat på en Ford, en Jeep så är jag nu inne på en Dodge journey, guldfärgad, så håll tummarna för att det blir denna tredje bilen.

Sedan vet jag faktiskt inte vad det är med mina korvar , nu är det tredje gången jag får stopp i toan när jag kakkar, denna gång vågade jag inte gå på våran toalett så jag tänkte att det kanske går bättre på Annas , men näää´rå , och ändå delspolade jag. Jag vet inte vad jag ska göra ???????
Det vore ju kul att få göra någonting annat än att bara fixa med toaletterna.

Ja som ni ser är det nummer tre i dag som gäller , tex så är Pontus den tredje killen jag har,
Jag har bara haft Peter som jag var gift med och sedan var det en kille som jag inte mins namnet på och nu Pontus, -nä´rå nu ljuger jag, tänkte bara se om ni var med.

Idag var jag även och hämtade gratis säckar som man får fylla med löv så hämtar dom dom varje måndag , och då fick jag reda på att alla löv blir komposterade och till våren så får men gratis jord, tänk vad finurligt och bra tycker jag.

Nu ska jag sova och har ni tänkt på att idag är imorgon , igår.

Viktoria

2 kommentarer:

Prillan sa...

Kul å läsa om era bravader :)
Diser helg är avverkad... Fantastiskt skojjig som vanligt!
Om du vill se så finns bilder på min blogg :) När du återvänder måste du komma med igen!!!

prillans.blogg.se

//Pernilla

Viktoria sa...

men ååå. vad kul då ska jag gå in och titta på er.
Jag vill självklart vara med i Diser
, jag har ju aldrig gått ur.
Skulle vara helt sjukt galet roligt om ni kunde komma hit.

viktoria