fredag 14 november 2008

Hallllllelulja,moment.

I går var det en riktigt bra dag för mig.
Först kom det en hårfrissa hit och färgade Anna blond och mig mörkbrun, och klippte mig kort.
Jag kanske har typ 2cm där bak nu , det känns lite konstigt , men jag blev hur nöjd som helst.
T.o.m. om jag inte gör någonting med håret så ser det bra ut , fatta vad bra det blev. Så min nya favvo frisörska heter Elisabeth, och den bästa frisörska jag har varit till, eller som varit till mig menar jag.
Sedan var det dax för mig att få min födelsedagspresent (lite i förtid) åååå... det pirrade i min mage när vi for dit.
Och när vi kom dit så stod han där min chmpangefärgade Dodge Journey 2009 med däck i 19" på aluminiumfäljar , tonade rutor och takräcke, allt var perfekt in i minsta detalj. ( kan ni höra den ljuva musiken i mina öron , typ haaalelulja , haaaalejlulja)
ÅÅÅÅÅ.....jag blir såååå bortskämd av Pontus , det är helt underbart.
Jag t.o.m. kramade Dr phil eller vad säger jag, Tony Suntten (kärt barn har många namn).
Tony hade även en liten bil till Axel i present och han bad så mycket om ursäkt för allt.
Jag kan inte fatta att det är sant , att det är min min min , bara min bil, en sådan fin bil.
Det är helt sjukt, jag måste nypa mig i benet tror jag.
Nu vill jag bara att alla ni ska komma å hälsa på så jag får visa er runt i min stora bil, det går även att fälla upp två säten till där bak(7passagerare) och i golvet på båda sätena bakom föraren så är det två kylboxar nerfällda i golvet.
Och färgen är den jag har önskat mig hela tiden , inredningen är svart,även instrumentbrädan är skit häffffftig.
Nåja nu måste jag sluta prata om bilen , men jag är bara såååå himmla glad, jag skulle kunna sitta i den hela dagen.
I dag ska jag iväg å shoppa igen , mat mm. jag tänkte även beställa julskinka. I min nya bil så klart. Jag tänkte även fara å köpa lite saker till bilen om jag får tid, till MIN nya bil ni vet.

Jag ska laga en riktigt god middag till min man ikväll, och sedan så ska han få sova ut i morgon för han är helt slut , han jobbar så det ryker ur öronen på honom, han är helt slut nu.

Jaaaaa.....glömde att berätta att min svåger magnus varit med att göra ett dataspel , kommer inte ihåg vad det heter , men iaf det är en liten kinesflicka som springer omkring å hoppar, ni har säkert sett reklamen på tv. Och för någon dag sedan fick vi musikskivan till, som är på spelet.
Om jag har förstått det rätt så är det Magnus som har bestämt hur det ska låta å så.
LÅTEN ÄR SKIIIIIIT BRA!!!!!!GRYM.....
Jag tror att den gick in som nr 10 på Engelska listan på en gång, å det är inte fy skam.
Jag tror att jag ska ta ut skivan i bilen och lyssna i min tokbraiga sterio....

Tjoflöjt.

Å ...ni ... man ska inte sörja det man saknar, utan köpa det istället.

Inga kommentarer: