onsdag 19 november 2008

Onsdagkväll

Ligger här i min ensamhet, Anna å Pontus är på nya Bond filmen och Axel sussar vid min sida.
Tänkte mysa framför nya tvn men jag får inte på den ,( kul med en ny tv) den förra fick jag iaf på.
I morgon är Anna ledig får skolan och vi tänkte ut på en tur, för att se om vi hittar någonting till Pontus, det är inte lätt att hitta någonting till honom.
Då man frågar honom så säger han ingenting, alltså att han inte vill ha någonting, han sitter inte tyst och säger ingenting, utan han säger ingenting ja ja ni fattar säkert vad jag menar.

Vad skönt det är med ljusa dagar , tänker på er där hemma i mörkret.
Vilken skillnad det är på hur man mår, man är mycket piggare när man får lite ljus i sinnet.

Jag tänker också på alla vänner jag har där hemma som jag saknar , jag saknar Anette idag, hon är ju en underbar människa med ett hjärta av guld.
Hon har alltid tid för en och lyssnar alltid på vad man har att säga.
När jag hade min singelperiod så pratade vi varje kväll i telefonen tills vi sa god natt å skulle sova, det tyckte jag var skönt , att slippa vara ensam.
Jag tänker även på alla roliga stunder vi har haft tillsammans med våra hundar oj oj oj.
Och vilken härlig personlighet hon har, förutom när hon alltid är sen men det är en liten liten baggis om man jämför med vad man får av henne.

Jag är lyckligt lottad som har såååå många fina vänner där hemma, ni ska veta att jag tänker på er alla, bara för att jag skriver om Anette nu så innebär det inte att jag inte tänker på dig.
Imorgon kanske jag skriver en rad om dig.

Ja god natt då å sov så gott , men det gör du nog redan just nu.

Viktoria

Ps nu fick jag dåligt samvete , Anette är inte sen jämt om ni tror det, en gång kom hon i tid.
Men nu är jag där igen å dummar mig , förlåt Anette , jag har nog feber.

Inga kommentarer: