torsdag 6 november 2008

HJÄLP !

här sitter jag och läser allt vad mamma har skrivit och håller på att skratta ihjäl mig !! asså hon skriver ju dom mest konstiga sakerna att jag dööör :P hahahahahahhahahahahahahahahah

jaja , idag så var jag på skolan och det var väl okej... jag tycker att det är ganska svårt ! menmen .. ja och då sitter jag där på science också ropar dom i högtalarna : code red code red (exercise) , och jag ba okej ? men ändå det är säkert en brand övning satt det var väl inte så farligt .. men neeeeehehejdå ! här har dom inga sånna eller utan här sprang alla in till hörnet av klassrummet och satte sig ner och väntade knäppt tysta. då visar det sig att det är en övning för om nån skulle bryta sig in i skolan med kanske ett vapen elr nått sånt , så det kändes INTE såååååååååååå himla bra elr :O:O:O:O:O UUUUUUUSSHHAAAAAA !!!!!
jajajaja.... nu måste jag gå och (blä) plugga :)

annnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Inga kommentarer: