torsdag 27 november 2008

ööh ? :P

om ni la märke tll det så har mamma skrivit i det senaste utlägget : om ni undrar varför det är så grummliga bilder så äre för att jag tar bilderna med min kamera , bla bla bla....dessutom så tycker jag att det är bra för att jag har ju med mig telefonen på alla våra äventyr jaha ööh okej ? hahahahahahah mamma höll på att skratta på sig när jag läste vad hon hade skrivit högt för henne.. men vad hon menar är att hon knäpper alla sina bilder med kameran på mobilen :D hahahhahahahaah och att on har med sig mobilen hela tiden :P he

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej,
Så har också Mirjam i Boston kommit på hur man följer din blogg - man skriver in hela adressen precis som det står utan egna påhitt, som extra punkt.

Happy Thanksgiving (som är en annan helg i USA än i Canada).

/Mirjam