söndag 9 november 2008

Grattis på farsdagen.

I dag vill jag att allt tänker på sina pappor, själv glömde jag bort att det var farsdag , så när jag pratade med pappa i telefonen så sa jag inte grattis.
Inte fick Pontus någonting heller.
Å då tänkte jag på att jag är nog som min far, tänker inte på någonting sådant där , är urusel
på det, men jag försöker så gott jag kan eftersom jag har en annan del av mamma å den går ut på att det är väldigt viktigt med att komma ihåg alla.
Så ni förstår ju min förvirrade hjärna och när jag börjar att tänka på det så är det massor med motstridiga egenskaper jag har fått av dom.
Som tex. så tycker jag att det är sååååå skönt att vara ensam i lugn och ro men samtidigt är jag väldigt social och älskar folk.
Jag är väldigt egoistisk men samtidigt så vill jag att alla ska ha det bra.
Jag hör aldrig av mig till folk men jag vill att folk ska höra av sig till mig.
Jag har otroligt lång stubin men kan vrida på saker så folk kan bli galen på mig.
Ja ja ja listan kan bli lång, men jag undrar hur två sååååå olika personer kan vara tillsammans,
Men......oj det är dom ju , och dessutom ,,,,,,i mig.

Å då tänker jag på Pontus ,,, vilken som han har fått ärva olika egenskaper av
hmmmm.....Det är ju svårt att säga men jag tror att han har fått ....nä nu törs jag inte skriva längre för då blir jag väl ovän med mina underbara svärföräldrar.

Å nu börjar jag på att tänka på Axel ÅÅÅÅÅÅÅ herre GUUUD, vad har vi gjort?????
Vad kommer han att bli om han ska bli en blandning av oss, oj oj oj .......
Nej nu törs jag inte tänka på detta längre.

Men iaf så ringde jag igen till min Älskade pappa för att gratta honom när jag hade blivit upplyst om att det var farsdag, men även han hade glömt det, puhhhh......

Från en dotter till en far till en son som är far till en son som har en mor som är syster till en bror och han bor där min svärfar bor som är far till två söner med två söner..........

Inga kommentarer: