torsdag 13 november 2008

Paniiiiik........

Nu har fru Perfekt krattat bort alla löv , så det finns inte så mycket som en frökappsel kvar äns, oj oj oj ......jag måste ut nu å kratta ja med.
Dessutom har fru Tandställning satt upp julbelysningen på huset, hjälp jag hinner inte med allt, så när jag var ute igår så tänkte jag vara värst, å visa dom att jag minnsan har läget under kontroll, sååååå... jag bjöd in alla tre grannar till oss på middag , neeeeej.... hjälp vad har jag gjort.....
Fattar inte vad jag tänkte med, ååå...fru Tandställning ville ta någon drink hmmm.... den enda som inte behöver en drink, för hon är ju så högljudd ändå, och hon i kombination med fru Fundersam, som dessutom går i kyrkan varje vecka, och så får jag ju inte några höga krav på mig själv heller nu (not) när fru Perfekt ska granska mitt hus och för att inte tala om maten.
Hur ska jag ta mig ur det här???????
Kanske om jag inte säger någonting mera om det så glömmer dom bort det, eller har jag lovat , jag vet inte....hmmmmmm....ufh.hhhhhh..
Måste vi flytta nu????Å jag som trivs så himmla bra här.
Nä nu måste jag gå å handla julbelysning och kratta bort alla löven.

Ikväll ska Anna å jag gå å få håret fixat , vi ska slinga oss , hihihi....spännande.

Jag såg en annons i tidningen i går om hårborttagning med laser (tror jag att det var)
jag funderar på att ta bort allt hår på benen för evigt, tänk vad skönt det skulle vara att få slippa raka benen hela tiden.
Finns det någon som har någon erfarenhet av det???? så skriv till mig är ni snäll.

Desperata hemmmmmafrun

Inga kommentarer: