måndag 10 november 2008

Tjohoooooo vi klarade det.

I dag var vi och körde upp och på vägen dit hade vi en otrolig tur då man måste stanna här stup i ett hela tiden så är det lätt att man blir lite slarvig, men eftersom vi skulle köra upp så tänkte Pontus stanna riktigt en gång för att testa , och precis där bakom häcken stod polisen , phu,,,,,
Vilken röta , det skulle ha varit snyggt om vi blev fast på vägen dit. Men väl där så var det som vanligt ett otroligt organiserat kaos, men efter ca 1timmes försening så var det min tur.
Jag fick en trevlig dam som hade jobbat där i 7år , provet tog ca 25min, och var mycket enkelt.
Samma visa blev det för Pontus.
När vi sedan skulle hem så var det vägarbete på bron vi skulle åka på så vi blev om dirigerad på en annan bro, vilket var en tågbro som dom hade byggt en väg på sidan om tågbron, huvvva, det var inte roligt och vägen var typ galler och spårig.

ÅÅÅÅ... vad jag längtar tills i morgon, jag vill ha min nya bil.

Och Michabicha som äger huset lyser med sin frånvaro hon skulle ha fixat det sista på poolen och tagit bort alla tvättbjörnar som är på våran bakgård och gräver upp hela gräsmattan.
Tror hon har dragit till Kenya igen.

Tjoflöjt
Förresten mitt namn här i Kanada är Anna Maria.

/Anna Maria

Inga kommentarer: