onsdag 22 juli 2009

Trots regnet.

Trots regnet så är det såååå varmt och kvavt , luften står helt stilla så det spelar ingen roll om jag öppnar alla fönster, det är ändå kokhett här inna, inte vill jag sätta på AC heller för jag är så rädd att Axel ska få hosta igen men fläktsystemet i huset får stå på för fullt.
Nu har vi iaf varit och handlat presenter till två kalas och slagit in dem, Axel är något missnöjd då han vill ha alla presenter, men nu sover han iaf.
Jag tänkte städa idag men jag tror att jag får lugna mig tills i kväll så kanske det hinner bli lite lättare å andas.
Jag svettas som en gnu på prärien....
Såg att det bara ska bli varmare å varmare och på tisdag skulle det kännas som 36grader i skuggan.
Hur ska jag orka med det, jag lider ju redan nu.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: