torsdag 23 juli 2009

Så typiskt mig......

Kvavt värre är det , å varmt men inte kunde jag sitta stilla heller, nääää´rå ... å ändå var latmasken i mig. Så nu sitter jag här mitt i allltihopa d.v.s. ett kaos av möbler å kläder.
Jag städade ju uppe igår , men så idag så tänkte jag på rummen uppe och bestämde mig på ett kick att byta alla rummen , så nu har Axel fått Agnes gammla rum som är närmast vårat sovrum, och i Axels rum är nu gästrum, och i Annas rum har jag min atelje,smink och dressingroom för det är så stort. Men naturligtvis så flyttar jag på mig om någon utav flickorna skulle ändra på sig och vilja komma tillbaka hit.
Men jag tänkte att det minsta rummet som har varit Axels kan ju vara gästrum, så Axel kan få ett lite större rum dessutom så är det närmare vårat rum ifall vi ska lära honom att sova i egen säng.
JA JA JA..... ni såg rätt , han sover fortfarande i våran säng, men jag har haft så bra ursäkter fram tills nu. Ni vet.....-Vi har ju flyttat så mycket. Eller- Det är så himmla kallt på vintern så han måste sova i våran säng för att inte frysa.Eller - Man vill ju ha honom i närheten när han har Astma mm mm mm mm.
Men nu kanske det är dax att göra ett ryck, speciellt nu när det är så varmt.

I helgen så blir det inte som vi tänkt , utan det blir kamping med Jon å Emma, vilket jag ser fram emot, hoppas bara att det inte kommer att regna hela helgen.
Vi skulle visst till någon vit strand, spännande.

Nej nu måste jag sluta å fortsätta fixa för snart kommer Pontus hem.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

Svar t. Mamma : hahaha jaa men ge mig inte skuldkänslor nu när jag har bestämt mig för att stanna här.. Jag vet att det kommer bli svårt för dig men försök ! Du ska njuta allt som går utav Axel nu! Och Pontus kommer att stutta dig! Jag älskar dig mamma! det vet du.